X

اخبار و رویدادها

اخبار و رویدادهای بیمارستان لاله
واحد فیلمبرداری
SuperUser Account

واحد فیلمبرداری

خدمات فيلمبرداري از نوزادان و پدر و مادر آن ها

بيمارستان فوق تخصصي لاله جهت تامين خدمات جانبي به بيماران عزيز، خدمات فيلمبرداري از نوزادان  و پدر و مادر آن ها را از طريق شركت طرف قرارداد با بيمارستان انجام مي دهد.  
بخش مالتی مدیای ماورانت بعنوان اولین و بزرگترین شرکت  IT-Medicalدر حوزه پزشکی، كه طرف قرارداد با بيمارستان لاله مي باشد، با استفاده از ایده‌های نوین و طرح‌های پیشرفته، سعی در به یادگار گذاشتن مهمترین رویداد های افراد را دارد.
یکی از این موارد پدر و مادر شدن است که شاید بتوان گفت مهمترین خاطره ی هر زوجی ست.
این تیم، چیدمان و برنامه های بروز خود را دارد و به نحوی طراحی شده است که فیلم یادبود  شما را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. در این بخش، با استفاده از اتاق فکر و ایده‌پردازی، ویدیوهایی تولید می‌شود که با روحیه ی شما هماهنگ بوده‌ و تلاش برای بهتر ساخته شدن خاطره ی پدر و مادر شدن شما دارد.
همچنین، بخش مالتی مدیا دارای حرفه‌ای‌ترین فیلمبردارها و ویرایشگرها در زمینه پزشکی است که با بهره‌گیری از بهترین تجهیزات و جلوه‌های بصری در زمینه فیلمبرداری، تدوین، انیمیشن، ویژوآل، موشن و طراحی کاراکتر، این بخش خدمات خود را ارائه می‌دهد.
برای به دست آوردن نتیجه‌ای بهتر و حرفه‌ای‌تر، این بخش با هدف پیشبرد پروژه‌های پزشکی، بهترین روش‌ها و تکنولوژی‌های موجود در این زمینه را به کار می‌گیرد. با توجه به اینکه بخش مالتی مدیا از تیم‌های پویایی در زمینه پزشکی پشتیبانی می کند،  و شما مي توانيد خاص ترین تیزرها را دریافت نمایید.
امید به اینکه بتوانیم به بهترین شکل ممکن در بیمارستان فوق تخصصی لاله لحضه های زیبای شما را ثبت و در ماندگاری آنها سهیم باشیم.
این واحد با همكاري شركت ماورانت در طبقه ششم  بیمارستان لاله مستقر می باشد که جهت ارتباط با این واحد مي توانيد از    
    طریق شماره های 02181472455 - 09300826070تماس حاصل فرمایید.

 

Print
1440
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
مدیریت محتوا

درباره بیمارستان لاله

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی لاله با بیش از 33 هزار متر زیربنا ، با 240 تخت قابل گسترش تا 420 تخت در 8 طبقه در زمینی به مساحت 10 هزار و 25 متر مربع در منطقه شهرک غرب بر اساس آخرین استانداردهای ابلاغی وزارت بهداشت و شهرداری و سایر سازمانهای ذیصلاح احداث شده است
250 پزشک متخصص که از اعضاء هیئت علمی دانشگاههای کشور هستند به همراه 960 نفر کادر درمانی و اداری مجرب در 29 بخش تخصصی و 24 کلینیک درمانی این بیمارستان مشغول به کار هستند.

اطلاعات تماس

تهران، شهرك غرب، فاز 5 ، خيابان سيماي ايران، نبش خيابان شجريان جنوبي (فلامك جنوبي)

  • تلفن : ۸۸۵۶۳۰۲۰ ، ۸۱۴۷۲۰۰۰ ( ۲۱ ۹۸ + )
  • پست الکترونیک : info@laleh-hospital.com
  • فکس : ۸۸۵۷۱۰۸۱ ( ۲۱ ۹۸ + )